2 Fvr 2024, 17:40

Məlumat üçün demircargo rəhbərliyinə bildirirəmki

Məlumat üçün demircargo rəhbərliyinə bildirirəmki mən Cəlilov Məhəmməd Mübariz oğlu Türkiyyədən gələn məhsulum kuriyerə verildikdən 3 iş gününə qədər çatdırırlmamışdır. *5432 çağrı mərkəzinə zəng edərək 01.02.2024 cü il və 02.02.2024 cü ildə məlumat verilmiş və adımnan sorğu yaradılmışdır lakin kuryerlə bağlı , məhsulumun hansı kuryerinizdə olduğunu soruşduqda bilmədiyini nə zaman çatacağını məlumatda bilmədiklərini bildirdilər. Sualımda məhsulum itibmi? Çatacaqmı? Bildirərək müraciət etdim bilmədikərini söylədi . Sözüm şirkətin rəhbər şəxslərinədir! İşçiləriniz zamanında məhsulu çatdırmır buna səbəb şirkətiniz məhsul göndərərkən kuryerin maşınında demey olarki ayrı ayrılıqda 150-200məhsul olur bunu əlbbətdəki çatdırmaq reallığıa uyğun deyil. Məlumat mərkəzinə zəng olunur işçiləriniz məlumat vermir sadəcə başa düşürük çatdırırlacaqdır deyirlər . 1. Əgər məhsul mənim adımdadısa məhsulumun harada olduğu , kuryerlə əlaqə vasitəsi qurmağa, Məhsulumu hansı kuryer çatdıracağı barədə bilməyə hər bir vətandaşın haqqı vardır. 2. Çatdırılmanı gecikdirdiyinizə görə hətta zəng olunub məlumat verilməli ya kuryer yada məlumat mərkəzi tərəfindən məlumat verilmədi. Bu barədə zəng etməsəydim vətandaş olaraq məlumat verilməyəcəkdi. Məhsulum zamanında çatdırılmadığı üçün Daxili və ya inzibati tədbir görməyinizi sizdən xahiş edirəm 3. Sadaladığlarıma əsasən: Daşıyıcı şirkət öz fəaliyyətini Azərbaycan Respublikasının tərtib etdiyi Məcəlləyə və digər qanunvericilik aktlarına uyğun olaraq həyata keçirməlidir.

Faydalı (0)

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon