bildir

Cavablar

CityNet

12 Avq 24, 18:20

Salam. Belə bir hal ilə qarşılaşdığınız üçün təəssüf edirik. Narazılığınıza heç bir halda səbəb olmaq istəməzdik. Zəhmət olmasa, abunə kodunuzu qeyd edin, yoxlayaq.

user image placeholder

12 Avq 24, 18:26

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

CityNet

12 Avq 24, 18:37

Xəttiniz yoxlanıldı. Xəttiniz yeniləndi və ruterin yeni İp alması üçün sıfırlandı. Yenilənmənin tam keçməsi üçün zəhmət olmasa, ruteri söndürün və 10 dəqiqə sonra qoşun. Çətinliyiniz davam etsə istənilən zaman bizə müraciət edə bilərsiniz.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon