bildir

18 May 2021, 16:13

image icon

Qeyri-peşekar

Müştəri xidməti öz səhvliyini qətiyyətlə qəbul etmək istəmir və düşünür ki, Azərbaycanın ən yaxşı karqo firması məhz onlardır ancaq başa düşə bilmirlər ki, inanmıram belə olalar ancaq "Azərbaycanın ən sürətli karqo firması" olsalar belə, müştəri xidməti tək söz ilə desək bərbad olduğu təqdirdə karqo firması heç bir variantda yuxarı qalxa bilməz. Müştəri xidməti bir söz ilə sadəcə bərbaddır. Yatsam yuxuma belə müştir xidməti ola bilməz deyəcəyim xidmətdir.

Qeyri-peşekar
Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Bringly

18 May 21, 16:22

Salam. Şirkətimizlə bağlı skeptik yazıların sahibini ofisə dəvət edirik gəlib yoxlasın kim yalan danşır. Siz bizim müştərimizsinizsə bu reytinqi verməyə fikir bildirməyə hüququnuz var. Bildir.az saytından xahiş edirik ki, müştəri təcrübəsi olmayan şəxslərin qərəzli rəylərini siləsiniz.

Azer Mammadli

18 May 21, 16:38

Mən dəyərləndirmə edərkən qeyd etməmişəm çatdırılma xidmətiniz necədir deyə. Mən müştir xidmətinizin sosial şəbəkə üzərində olan dəyərinizi dəyərləndirmə ilə qeyd etmişəm.

Bringly

18 May 21, 16:41

Şəffaflığa belə qulp qoyan şəxslə sonuncu kommunikasiyamızdır. Saytın rəhbərliyini müştəri olmadığı halda, şəffaflıq təklifimizə belə 1 reytinqi verən şəxsin reytinqini əsassız sayıb, silməyini xahiş edirik

Azer Mammadli

18 May 21, 16:51

Beynalxalq qaydalara əsasən deyə bilərəm ki, dəyərləndirmə sistemi müştərisi olmayan şəxslər tərəfindən də verilə bilmə haqqına icazə verir. Örnək olaraq qeyd edim: Müştəri xidməti ilə əlaqə qurduqda müştəri xidməti acı cavab, uyğunsuz söz işlətmə və s. kimi hərəkətləri şirkətin biləvasitə marketing xidmətlərinin normalından dəhşət çox aşağı olmasına təsir edir. Yanı, siz gələcəkdə ola biləcək potensial müştəriniz ilə "qaqaş fason" danışaraq texniki xidmət sahəsində normaldan çox xoşa gəlməz bildirimlər etmisiniz və bunun sayəsində də məni və mənim kimi potensial müştəri ola biləcək şəxsləri itirirsiniz. Mənim də dəyərləndirmədə 1 ulduz verməyim məhz bu tipli cavablarınızdır. müştəri xidmət keyfiyyətiniz bərbaddır!

Bringly

18 May 21, 18:16

Sizə şəffaflıq önəmli deyil. Sizə hype onəmlidir. Şirkət sizin əsassız və böhtan dolu ittihamlarınıza qarşı təklif edir ki, gəlin yerində yoxlayın əgər real müştəri deyilsə, sizə həm pul ödəyirik həm də reputasiyamızın aşağı düşməsinə səbəb oluruq. Biz özümüzdən əminik. Ona görə də istəyən gəlib yoxlaya bilər.

Azer Mammadli

18 May 21, 20:14

Ok

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon