9 Noy 2024, 15:05
Məhsul alanda ehtiyatlı olun. Yerində
Məhsul alanda ehtiyatlı olun. Yerində alıb evə aparmırsınızsa, problemlərlə üzləşə bilərsiniz, əlavə vaxtınız və pulunuz gedə bilər. Sifarişi və Ödənişi tez qəbul edirlər, lakin çatdırılmaya, problemə gəldikdə sizi get-gələ salırlar, saatlarla telefonda əlaqə saxlamağa cəhd etməyə məcbur edirlər. 3 noyabr tarixində Ukrayna dairəsindən qabyuyan sifariş vermişik, bizə vəd ediblər ki, məhsul yenidir və Quba anbarından göndəriləcək. 4 gün sonra sürücü əlaqə saxlayır, məhsulu çatdıracağını söyləyir, lakin məhsulun yeni deyil, vitrin məhsulu olduğunu bildirir. 143 nömrəsi ilə əlaqə saxladıq filiala yaxınlaşmağı söylədilər. Filiala yaxınlaşdıq, menecer söz verdi ki, məhsul həqiqətən də yenidir (bizə Quba anbarda yerləşən yeni məhsulun fotosunu göstərdi) və 8 noyabr tarixində çatdırılacaq. Nə 8-i, nə də bu gün ayın 9-u məhsuldan xəbər olmadığı üçün bir daha filiala yaxınlaşdıq, menecer söz verdi ki, məhsul 10 noyabrda çatdırılacaq. 10 noyabrda məhsul çatdırılanda bəlli oldu ki, məhsul həqiqətən də yeni məhsul deyilmiş. Aydındır ki, Filial menecerləri anbardan onlara verilən vədlər və göndərilən fotolara əsaslanaraq məhsulun yeni olmasını düşünürdülər və əllərindən gələni etdilər. görünür ki, bu bir köklü əlaqələndirmə problemidir. Bundan əlavə, 143 nömrəsi əksər halda işləmir (dil seçimi etmək olmur, dəfələrlə yığmaq lazım olur), filiallarla birbaşa əlaqə saxlamaq olmur. Operatorlar sanki real insanlar deyillər. süni intellekt cıhazı kimi eybi cavabları təkrarlayırlar. Filial nömrələri sirr olaraq saxlanılır və bu da qətiyyən anlaşılan deyil.
0 şərh
Facebook-da paylaş
WhatsApp-da paylaş
202 baxış
Rəy redaktə edilib.