bildir

14 May 2024, 14:31

Salam. Mən sizin bankın müştərisiyəm

Salam. Mən sizin bankın müştərisiyəm və beynəlxalq bankın Ahmadli filialında olan məsələ məni narazı saldı. Mən May ayının 13 səhər 10:00 radələrində Əhmədli fillialına müraciət etdim və ordakı xanımın mənə garşı olan geri professional və etik məni narazı saldı. Məni bir necə dəfə yerimdən qaldırıb göndərdi kassaya, halbuki o bunu bir dəfəyə həll edə bilərdi, sonra kobud şəkildə bildirdi ki mən yalnız iki sual verə bilərəm və galan sualları vermək üçün mən yenidən nömrə ğötürməliyəm və ğözləməliyəm. Və bunu çox kobud şəkildə bildirdi. Mən bir vətəndaş kimi və müştəri kimi Sizdən xahiş edirəm bu məsələni həll edin və öz işçilərinə insanlarla etik və gülərüzlə münasibət göstərsin. Bu qeyri professionaldır.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

2

Görüldü

3

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon