bildir

12 Ynv 2023, 13:01

image icon

Kango shikayet

Kiçik ölçülü elektron məhsul sifariş etmişəm. Günlərdi anbarda saxlayırlar. Əlaqə saxladıqda isə deyirlər ki, Türkiyə gömrüyü həftədə 1 dəfə elektron məhsulları göndərir. Bəzən geri qaytarır. Onda bəlkə sizin məhsulu da gətirərlər. Vipexlə əlaqə saxladım ki, doğrudan belədi. Onlar isə dedilər böyük ölçü olduqda həftədə 2 dəfə, kiçik ölçü olduqda həftədə 6 dəfə reys olur. Kango isə sözün əsl mənasında nağıl danışır. Səlahiyyətli şəxsin nömrəsini istədikdə isə fb, instagram, yaxud qaynar xətlə əlaqə saxlamağımı deyirlər. Özlərinə də dedim. Bu gündən sonra mən və bütün ətrafımdan kimləri yönəltmişdimsə hər kəsi yeni istifadə edəcəyim kargo şirkətinə yönləndirəcəm. Müştəri sayları azaldıqda bəlkə onda işlərinə daha məsuliyyətli yanaşarlar. Heç kimə məsləhət görmürəm. Başınızın ağrımasını istəmirsinizsə təbii ki.

Kango shikayet
Kango shikayet
Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Kango.az

13 Ynv 23, 10:17

Salam hörmətli müştəri maye, kozmetik, elektron, batareyalı və qida əlavəsi olan məhsullar heftede 1 defe xüsusi reyslə yola salınır. Məhsul yola salindiqda sms bildirişi alacaqsınız

user image placeholder

14 Ynv 23, 01:08

Nəhayət yola çıxdı. Ümid edirəm vaxtında çatar.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

checked icon

Həll olundu

close icon