13 Snt 2023, 14:03
Əfsuslar olsun ki, mənfi müştəri
Əfsuslar olsun ki, mənfi müştəri təcrübəmi paylaşmalı oluram və ümid edirəm ki, bank bu barədə müvafiq tədbirlər görəcək Mənfi müştəri təcrübəsi nədən ibatətdir? 1. Bankın kartı vasitəsilə köcürmə edirsən, nəticədə dəfələrlə çox məbləğ komissiya kimi tutulur 2. Müraciət edirsən banka, məlumat alırsan ki, əlavə tutulan məbləğ bank tərəfindən tutulmayıb 3. Razılaşırsan, sual verirsən ki, bank-ın app-da niyə əlavə məbləğin tutula biləcəyi barəsində heç bir məlumat/qeyd verilmir? Cavab alırsan ki bu nəzərdə tutulmayıb 4. Çalışırsan izah edəsən ki, app çərçivəsində, müştərinin gördüyü son yazılan komissiyadan əlavə tutulan məbləğ bankın öhdəliyidir, çünki məs bu rəqəm son olaraq müştərinin önünə çıxır, qarşı tərəf bunu dinləmir Yerigəlmişkən, bunların hamısı şikayəti israrla qeydə alındırdıqdan sonra, iki gün keçəndən sonra, yenidən banka müraciət etdikdən sonra, zəng yönləndirilir şikayət həlletmə qrupuna və məlumat verillir. Müsbət müştəri təcrübəsi keyfiyyətli, müştəri yönümlü məhsulun və müştəri xidmətinin kombinasiyasıdır, əks hallarda belə olur
0 şərh
Facebook-da paylaş
WhatsApp-da paylaş
650 baxış