Ответы

Mover.az

21 Янв 22, 16:30

Hörmətli müştəri, öncəliklə müraciətinizi gec cavablandırdığımız üçün üzürlü hesab edin. Narazı qardığınızdan dolayı təəsüf hissi keçirdirik. Lakin, əmin olun ki, şirkət olaraq müştəri məmnuniyyəti hər zaman öncəliyimizdir Bağlamalar Türkiyə daxili karqolar tərəfindən xarici anbarımıza təslim edildikdən sonra 24 saat ərzində bağlamalar hesablara əlavə edilir. Müddət bitdikdən sonra əks olunmadığı təqdirdə dərhal bizə müraciət edə bilərsiniz. Buna səbəb bəzi hallarda bağlama üzərində müştəri məlumatları qeyd olunmadığından sahibi təyin edilməsi mümkün olmur. və müştəri tərəfindən sorğu gözlənilmə prosesinə əlavə edilir. Sistem üzrə qarşılaşdığınız istənilən texniki nasazlıq barədə zəhmət olmasa rəsmi mail adresimizə [email protected] ekran görüntləri göndərməyiniz rica edilir.Tez bir zamanda düzəliş həyata keçiriləcəkdir. Xidmətlərimizdən istifadə edərək rəy bildirdiyiniz üçün təşəkkür edirik!

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon