23 Окт 2021, 16:49

image icon

Şikayət! Zədələdiyi məhsul üçün məsuliyyət daşımır!

Moverin daimi müştərisiyəm. Eynək sifariş vermişdim. 2 gün öncə mənə qırıq eynək gətirdilər. Qulp hissəsi daşınma zamanı əyilmiş və eynək istifadəyə yararsız hala gəlmişdi. Mən problemlər şöbəsinə müraciət etdim ki, məhsulu geri götürüb mənə dəyən ziyanı ödəsinlər. Onlar isə boyunlarından ataraq heç bir məsuliyyət daşımadan məni Azərpoçtla məhsulu Türkiyədəki mağazaya geri göndərməyə yönləndirdilər. Nə qədər mübahisə yaşandı aramızda hətta onlar heç olmasa optikaya belə məhsulumu verməyi təklif etmədilər ki bəlkə düzələ bildi. Heç kim pulu küçədən tapmır. Mən pulumu niyə zibilə atmalıydım gələn mal kargo üzündən zədəli deforme gəldiyi halda? Mover daimi müştəriyə belə edirsə adi müştərilərə nə edər. Heç daşınma haqqımı belə geri qaytarmağı təklif etmədilər. Nə təzminatımı ödəmədilər nə də kompensasiya etmədilər. Pulum çöpə getdi. Bu necə bir məsuliyyətsiz daşınma firmasıdı? Şikayətçiyəm! Hələ məni arsız arsız Türkiyədəki Stradivarius firması ilə əlaqə qurub mallarını Azərpoçtla iadə təklif etdilər. Çox gülməlidir. Kargo firması bir başqa kargoya yönləndirir problem həlli üçün. Ayıbdır! Camaatın əşyasının çörəyinin puluna bais olmaq. Sınıq deforme qırıq zədəli gələn məhsullar üçün Mover.az MƏSULİYYƏT DAŞIMALIDIR!!!!!!! Çünki bu malları özü gətirir. Müştəri qucağında gətirmir. Bildir.az olaraq bir tədbir görməyinizi xahiş edirəm!

Şikayət! Zədələdiyi məhsul üçün məsuliyyət daşımır!
Şikayət! Zədələdiyi məhsul üçün məsuliyyət daşımır!
Şikayət! Zədələdiyi məhsul üçün məsuliyyət daşımır!
Şikayət! Zədələdiyi məhsul üçün məsuliyyət daşımır!
Faydalı (0)

Ответы

Mover.az

25 Окт 21, 10:53

Öncəliklə, bu kimi halla qarşılaşdığınız üçün məyus olduğumuzu bildirmək istəyirik. Təəssüf ki, xarici anbara daxil olan bütün bağlamaların yoxlanılması xidmətimiz mövcud deyil. Daşınma şərtlərimizin 14-cü bəndində də qeyd edildiyi kimi: “Daşıyıcı” xarici anbarlarında bağlamaları təhvil alarkən üzərində qırılabilən əşya olduğuna dair etiket (label) olan bağlamaların daxilindəki məhsulların zədələnib-zədələnmədiyini yoxlayır. Üzərində qırılabilən əşya olduğuna dair etiket (label) olmayan bağlamaların tərkibindəki məhsulların qırılması, əzilməsi, zədələnməsi kimi hallarda “Daşıyıcı” heç bir məsuliyyət daşımır. Bu halda məsələ ilə bağlı Sizə Azərpoçtla bağlamanı satıcı firmaya geri qaytarmaq xaricində hər hansı köməklik göstərə bilmirik.

user image placeholder

25 Окт 21, 14:03

Bütün mallar zədələnə bilən qırıla biləndir. Bunun əzilməsi qulpunda idi şüşəsi qaldığı halda. Qırıla bilən olsaydı şüşəsi zədələnərdi. Məsuliyyətsizsiniz. Xidmətlərinizi gözdən keçirin. Və yaxşılaşdırın. Bu dəqiqə piyasada 3 dollara qrama qram 5 günə məhsul gətirən kargo şirkətləri mövcud olduğu halda hələ də müştəriniz kimi 6.5 dollara sizi seçiriksə məsuliyyətli olmaq və problemlərimizin həllinə olumlu yanaşmaq borcunuzdur.

Mover.az

25 Окт 21, 16:27

Daha öncə də qeyd etdiyimiz kimi bağlamaların daxilində olan məhsulun nə olduğunu görə bilmirik. Yalnız üzərində qırıla bilən əşya stikeri olduqda daşınması zamanı həssas yanaşıla bilir. Digər hallarda bağlamalar ümumi şəkildə daşınır.

user image placeholder

25 Окт 21, 16:32

O zaman düzəldin xidmətinizi şərait yaradın. Sağ olun

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon