2 Мар 2021, 10:05

image icon

Bağlamamdan xəbər yoxdur

Salam. Şikayətim Mover.az karqo şirkətindəndir. 20 fevralda Türkiyə anbarına daxil olan bağlamanın statusu 9 gündür ki “anbara gəlməsi gözlənilir” olaraq qalır və yenilənmir. 3 dəfə zəng etmişəm müxtəlif günlərdə, ortalama 40 dəqiqə xətdə gözləmişəm. 22 fevralda mənə deyildi ki, “narahat olmayın, bağlama anbardadır və statusu 72 saata yenilənəcək”. O 72 saat oldu bitdi, yenidən zəng etdim, çox mədəni şəkildə bildirdim ki, narahat oluram 80+ aznlik bağlamadır, ən azından statusu yenilənsin, bilim ki sizdədir. Məni yenə “yola verərək” bildirdilər ki, gözləyim gün sonuna kimi düzələcək. Təbii ki, düzəlmədi. Dünən bir də zəng etməyə cəhd etdim, indi də robot deyir ki, “texniki səbəblərə görə zəngləri qəbul etmirlər”. Direkt mesaj desəniz, cavab yazmırlar. Mən artıq hara müraciət edim bilmirəm. Ən azından bir açıqlama vermələrini istəyərdim. İtibsə kompensasiyamı versinlər, itməyibsə izahat versinlər ki, nədir problem. Mən bu qədər müştəriyə hörmət etməyən, məsuliyyətsiz bir karqo şirkəti görməmişəm hələ. Son dəfədir ki, mover.az-dan istifadə edəcəm. Əsəblərinizi qoruyursunuzsa, siz də istifadə etməyin. #movereinanma

Bağlamamdan xəbər yoxdur
Bağlamamdan xəbər yoxdur
Faydalı (0)

Ответы

Mover.az

29 Июн 21, 16:56

Öncəliklə bu kimi problemlə qarşılaşdığınız üçün məyus olduğumuzu bildirmək istərdik. Təəssüf ki, bəzən iş prosesində bizim də istəmədiyimiz çətinliklər yarana bilir. Hər zaman bütün anlaşılmazlıqları aradan qaldıraraq müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün əlimizdən gələni etməyə çalışırıq. Yaşadığınız problem ilə bağlı isə ən qısa zamanda Sizinlə əlaqə saxlayaraq məsələyə aydınlıq gətirəcəyik.

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon