15 Дек 2023, 22:08

Hər kəsə salam! Bu səhifədə

Hər kəsə salam! Bu səhifədə ən çox gördüyüm şikayət olan Kontakt Home mağazasındandır şikayətim. Sıra ilə gedəcəm ki, anlayasınız, çünki sözügedən mağaza əməkdaşları anlamır. 1 ) 16.11.2023 tarixində 4000AZN-lik məhsul əldə etmişik (ütü, tozsoran, paltaryuyan, qabyuyan və s.) 2 ) Məhsulun ikisi (Paltaryuyan və qabyuyan) defektli çıxdı əməkdaşlar baxış keçirib, defekti təsdiq ediblər, məhsulun birinin stokda olduğunu, ikincisini isə başqa bir modelə əvəz edə biləcəklərini və əlavə 60 AZN məbləğ tələb olunduğunu qeyd ediblər. Ödəniş etdikdən sonra ayın 5-nə kimi əməkdaşlar itdi. Dəfələrlə zəng etdiyimizdə “müştəri çoxdur, çatdırmırıq” cavabını aldıq. 3 ) Dekabr ayının 4-5 mən axşam zəng etdim Kontakt Home çağrı mərkəzinə. Çox mədəni şəkildə izah etdim ki, mən hüquqlarımı bilirəm, özüm illərdir Ticarətdəyəm, gətirin məhsulumuzu verin, köhnələri də götürün! Səhəri günü zəng etdilər ki gətiririk və gəlməlidər, hal bu ki, yaşanmayan evdə, soyuqda onları gözləyən var idi. Zəng elədim çaörı mərkəzinə, artıq mədəniyyətdən kənar, qışqır-bağır saldım😄 və təmsilçi mənə “araşdırma aparırıq” deyəndə özümü saxlaya bilmədim. Qardaş adam öldürmüşəm? 4 ) nəysə, növbəti gün, səhər deyib, axşam məhsulun birini gətirdilər, obirsini yox. Və köhnə defektli məhsulu aparmadılar ki, bizə belə tapşırıq verilməyib🤣🤣🤣 5 ) 2 gün sonrq mən aləmi bir birinə qatandan sonra, ikinci məhsulu gətirdilər, vəəəəə…! Bingo! Bu dəfə məhsulu səhv gətirdilər, ölçülər uyğun deyildi🤣 6 ) Və belə oyunlar dünənə kimi davam etdi. Dünən bütün şəhər onların marketinginə zəng edəndən sonra, hər iki məhsulu gətirdilər…elə bilirsiz bitdi? Xeyiiiir)))) bu dəfə quraşdırmadılar ki, sabah gələcik. 7 ) Bu gün mənə şikayət şöbəsindən bir xanım zəng etdi. Üzr istəyirik falan filan söhbətləri ilə, əzbərlənmiş standart cavablamalarla. Və söz verdi ki, saat 1-ə kimi gəlib quraşdıracaqlar…Lakin bu gün yenə də heçkim gəlmədi🤣🤣🤣 qeyd etmək istəyirəm ki, ondan öncədə gözlədib, gəlməyiblər 8 ) Axşama yaxın, mənə özünü “Müştəri Xidmətləri departamentinin müdiri” kimi təqdim edən şəxs zəng etdi. Keşkə etməsəydi. Elə direktorun departamentində ancaq belə əməkdaşlar işləyə bilərdi. Adam mənə deyir ki, mən heçvaxt müştərilərlə danışmıram, ama sizə zəng etdim🤦‍♀️ Qardaş öz aləmində mənə özəlliyimi göstərmək istəyirdi, lakin danışıq tərzi o qədər bərbad idi ki, minnət kimi səsləndi. Dedim ay qardaş, problemi olan müştərilərə zəng eləmək sənin ən əsas işindir. Heç olmasa mənə zəng etmədən qabağ, zənglərimi dinləmisən? Dedi yox🤣 dedim indi 10 gündür popuqay kimi hamıya danışdığımı birdə sənə mi danışım? Ümumiyyətlə, müştərinin zəngini dinləmədən, necə müştəriyə zəng etmək olar?🤦‍♀️ Nəysə, axıra yaxın müdir mənə deyir ki, xanım müştəri razıdır, biz heçkimə 50 manat kupon vermirik, sizə verdik, mövzu bağlıdır?! Deyirəm ay qardaş, ay yoldaş mövzu bağlı deyil, çünki müştəri mənəm, mən də razı deyiləm, məhsullarım hələ də qoşulmayıb🤣 Sonrada müdir olan kəs mənə dedi ki, black friday-ə görə hamıda gecikmə oldu bir tək siz narazısız🥹 Nəysə həm pulumuz getdi, həm əsəbimiz, həm 1 ay vaxtımız, həmdə bizi borclu çıxartdılar. Təkrar-təkrar soruşuram, bunların yiyəsi var? Zəng edənlər hamsı bir birindən betər danışır. Bunları işə necə almısız? Xalam oğlu, dayım oğlu kimi?! Bunlar məmnuniyyətin m hərfini bilmir… İnstagram səhifəmdə paylaşdım, dağıldı inbox-um, hamı qan ağlayır🥹 Niyə?! Niyə biz belə şirkətlərin öhtəsindən gələ bilmirik?

Полезно (0)

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

2

Прочитано

3

Отвечено

4

Решено

close icon