17 Ноя 2021, 17:41

Tövsiyyələr

Müsbət cəhətlər var, amma xidməti yüksəltmək üçün mənfiləri yazaq ki, aradan qaldırsınlar 1. Çatdırılma vaxtı bilinmir, hər dəfə günün müxtəlif saatlarında olur. Hətta birdəfə gecə 11də gətiriblər. Yuxudan durub qapını açmışam. 2. App yaradın, normal idaerətmə olsun 3. Balans qoymaq imkanı olsun, pulu yükləyək ordan çıxsın hər dəfə, nağd olmaya bilər əldə və ya həmin an evdə deyiləm pul verə bilmir evdə uşaq. Hər ödəniş üçün online ödəmə hər dəfə əlverişli deyil 4. Su evə təhvil veriləndə push msg gəlsin app və ya sms. Evdə deyiləm bilim evdə var su ta mağaza girim ayrı alım gələnədək 5. Əsas məsələ, evdə qapını açan olmadısa su gedir..gəlmir həmin gün. Və s.

Faydalı (0)

Ответы

İpəksu

19 Ноя 21, 11:11

Dəyərll Vuqar Bayramov, təşəkkür edirik dəyərli tövsiyələriniz üçün. Siz müştərilərin məmnunlğu şirkətin prioritetidir və söylədiklərinizi qeyd etdik. Əlimizdən gələnini edəcəyik.

close icon