bildir

Ответы

CityNet

6 Сен 24, 18:19

Salam. Xəttiniz yoxlanıldı. Xəttiniz yeniləndi və ruterin yeni İp alması üçün sıfırlandı. Yenilənmənin tam keçməsi üçün zəhmət olmasa, ruteri söndürün və 10 dəqiqə sonra qoşun. Çətinliyiniz davam etsə istənilən zaman bizə müraciət edə bilərsiniz.

user image placeholder

7 Сен 24, 14:33

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

CityNet

8 Сен 24, 10:51

Zəhmət olmasa, internetlə bağlı olan bütün səhifələri, proqramları və antivirusu bağlayın. Əlavə olaraq, Wi-Fi şəbəkənizə qoşulan digər cihazları da söndürün. Zəhmət olmasa, 5G şəbəkəsinə qoşulun. Daha sonra fast.com vasitəsilə yükləmə, ötürülmə sürətini və ping-ı ölçüb, ekran görüntüsünün şəkilini bizə təqdim edin.

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon