27 Фев 2021, 23:16

Dələ duzluq

22 gündür ki, işçilərininin səhvi ucbatından həyata keçməyən sifarişin məbləğini geri ala bilmirəm..Bankla əlaqə saxlanılıb və ödənişin geri qayıtması ilə bağlı onlara heç bir sorğunun gəlmədiyini bildirirlər. Çox hörmətsiz işçilərinizlə əlaqə saxlayıb (min.30 dəq gözləmək lazım gəlir hər dəfəsində) ödəniş tapşırığı tələb etdikdə, sizinlə əlaqə saxlanılacaq deyilib yola verilir. Nəticədə təbii ki, heç bir mail/zəng olmur. Yenidən zəng vurub irad bildirəndə iş saatı bitməyib, gözləyin olmasa sabah yaxınlaşıb məndən şikayət edərsiz deyirlər. Rəhbərliyin şikayətlərə olan münasibəti elə bu sözdən məlum olur. Bu məsuliyyətsizliyi nəyə, kimə borcluyuq bilmək olar? Sizin işini görə bilməyən, müştərilərlə danışıq etikasını gözləməyən işçilərə görə niyə əsəbləşib, vaxt itirməliyəm??! Bu elədikləriniz rəsmən insanı ələ salmaqdır..Dələ duzluqdur! Mütləqdir ki, şirkət məhkəməyə verilsin, ondan sonra bəlkə biraz məsuliyyət hissi oyanar!

Faydalı (0)

Ответы

Narmin Agasiyeva

1 Мар 21, 17:28

Hal-hazırda mənimlə əlaqə saxlanıldı. Və məndən kart nömrəsi istənildi, hansı ki, sizə mail vasitəsi ilə göndərilmişdi. Və bu bir daha sübut etdi ki, sizin tərəfinizdən hələ də ödəniş olunmayıb. Və bundan sonra belə məsuliyyətsizlik edib cavab xətrinə cavab yazmaqdansa, məsələni araşdırıb sonradan cavab yazmağınız daha məqsədəuyğun olardı.

Комментарии

Abdulaziz Asvarov

1 Март 21, 16:41

Hər vaxtınız xeyir olsun dəyərli Müştəri, qeyd etmək istərdik ki bank vəsaiti 7-15 iş günü ərzində vəsaiti kartınızı qaytarır, şənbə və bazar günləri bank tərəfdən iş günləri sayılmamasını və kart məlumatınızı fevralın 5-i rəsmi shopping mail ünvanımıza göndərdiyinizi nəzərə

Şərhi şikayət et

Abdulaziz Asvarov

1 Март 21, 16:43

...alsaq, bugün 16-ci iş günüdür. Bank tərəfdən 1-3 gün də vəsaitin qaytarılması üçün vaxt tələb olduğunu bilərək, qeyd etmək istərdik ki vəsait 3 iş günü ərzində kartınıza qaytarılacaq. Əlavə olaraq qaynar xəttdə muraciət zamanı əməkdaşlar sizin müraciətinizi qəbul edib..

Şərhi şikayət et

Abdulaziz Asvarov

1 Март 21, 16:45

..vəsaiti ofisdən nəğd şəkildə əldə edə biləcəyinizi sizə qeyd ediblər. Ümid edirik bu məlumat şikayətinizə məntiqli bir cavab olaraq qəbul olunmuşdur. Hörmətlə, CAMEX marketing şöbəsinin əməkdaşı Abdulaziz Asvarov.

Şərhi şikayət et

Narmin Agasiyeva

1 Март 21, 17:01

Sizin əməkdaşlarınızın telefonda müştəri ilə danışıq tərzini yazdığım şikayətdə qeyd etmişəm..Mənə belə bir məlumat verilməmişdir ki, ofisdən yaxınlaşıb nağd şəkildə götürə bilərəm.

Şərhi şikayət et

Narmin Agasiyeva

1 Март 21, 17:04

Əməkdaşınız (Tükəzban xanım, özünü sonda belə təqdim etmişdi) mənə gün ərzində mail vasitəsi ilə məlumat veriləcəyini bildirmişdi. Hansı ki, heç bir mail göndərilməyib. Əgər dəqiq araşdırırsınızsa zəhmət olmasa telefon danışıqlarını dinləyib sonradan fikir bildirərdiniz.

Şərhi şikayət et

Narmin Agasiyeva

1 Март 21, 17:13

Və ödənişlər 7/14 iş günü ərzində geri qaytarılır. Təbii ki, banka belə sorğu göndərilibsə. Hər bir halda qeyd etdiyiniz kimi 16 iş günü keçib artıq. Yəni, qeyd etdiyiniz tarix tamam olub və ödəniş qayıtmayıb. .

Şərhi şikayət et

Narmin Agasiyeva

1 Март 21, 17:21

Və sizin qeyri peşəkar işçiləriniz və rəhbərliyiniz üçün nə qədər önəmli olmasada qeyd etmək istərdim ki, xidmət sahəsində fəaliyyət göstərən şirkət müştəri məmnuniyyətini mütləq gözləməlidir.

Şərhi şikayət et

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

2

Прочитано

3

Отвечено

4

Решено

close icon