11 Июн 2021, 23:50

image icon

Baku Electronics texniki dəstək problemi

Salam, hər vaxtınız xeyir. Şikayətim Baku Electronics-in texniki xidmətindəndir. 20 oktyabr 2020 tarixində 1 illik qarantiya ilə Gigaset A415 ev telefonu aldım. Son 2 aydır ekrani demək olar işləmir. Ekrandakı yazıları zülümlə görmək olur. İstifadə üçün çox narahatdır. Apardım aldığım Əhmədli filialına, ordan da texniki xidmətə yönləndirdilər. Səhəri gün cavab gədli ki, bu telefonun içinə su düşüb. Düzəlməyəcək, gəl götür. Bu gün götürəndə baxıram ekranda ümumiyyətlə görüntü yoxdu. Təmirə gətirməmişdən qabaq heç olmasa zəng edəni, menyunu, hərfləri pis(!) də olsa görürdüm. İndi ümumiyyətlə sıfır vəziyyətindədir. Texniki xidmətdəki dayı da qayıtdı ki, gətirəndə elə belə idi... ...Heş zad. Telefonu da vurdum qoltuğuma, suyu süzülə-süzülə qayıtdım və özümə söz verdim ki, birinci və axırıncı dəfə olsun Baku Electronicsə ayaq basım. Nə bilim, bəlkə də təmir zamanı ekranın evvəlkindən bərbad olmağı normaldı, amma istənilən halda müştəri üçün məmnuniyyətsizlikdir. Fakt o ki, təmirdən öncə telefon gələn zəngi sahibin adını pis də olsa oxuya bilirdim. PS. Boş vaxtlarımı fotodakı qaqaş kimi əlimdə kardon, Əhmədli metro stansiyası ətrafında keçirməyi düşünürəm.

Baku Electronics texniki dəstək problemi
Faydalı (0)

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

2

Прочитано

3

Отвечено

4

Решено

close icon