bildir

14 Сен 2024, 13:07

Mən Sizə internetin sürəti ilə

Mən Sizə internetin sürəti ilə bağlı 3 dəfə müraciət etmişəm. Bu müraciətlərdən ancaq 27.08.2024-cü il tarixdə etdiyim birincisinə cavab verilib ki, "müraciətiniz müvafiq şöbəyə yönləndirilib" və müraciətin statusunun 4-cü pilləsində qeyd olunub ki, " Həll olundu ". Həqiqətdə isə heçnə həll olunmayıb, necə var idi elədə davam edir. Bununla bağlı nə maraqlanan olub, nədə gəlib baxan. Siz nə üçün bu cür münasibət göstərirsiniz? Axı mən 100 mbps sürətli internet üçün 25 AZN pul ödəmişəm. Nə üçün 2 həftə keçməsinə baxmayaraq heç bir dəyişiklik yoxdur?. Qeyd edirsiniz ki, həll olunub. Mənim bu müraciətimə ciddi yanaşıb tədbir görməyinizi Sizdən xahiş edirəm.

Полезно (0) like-transparent.svg

Ответы

Azeronline

17 Сен 24, 16:47

Salam. Sizə ətraflı məlumat təqdim edə bilməyimiz üçün zəhmət olmasa abunə kodunuzu qeyd edin.

user image placeholder

17 Сен 24, 23:08

Əvvəlki müraciətlərimdə abunə kodunu qeyd etdiyim üçün sonuncu müraciətimdə qeyd etmədim, hesab etdim ki, Sizin məlumatınız var. Mənim abunə kodum; 002301899

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon