bildir

2 Июн 2025, 15:21

Competo MMC - Umico Trendyol

Competo MMC - Umico Trendyol çatdırılması barədədir müraciətim. Mayın 21ində 2 məhsul sistemdə görünüb ki, daşıyıcı şirkətdədir, birini əldə etdiyim halda digərini əldə edə bilməmişəm. Mayın 24ü zəng edib məsələni demişəm, sistem səhvi olub deyiblər. 26sı Trendyolun öz programında məhsul əldə edilib kimi göstəriblər məlumat verdiyim halda. Hətta Trendyolun dəstək xidmətinə müraciət etmişəm ki, məhsul məndə deyil, onlara da məhsulun əldə edildiyini qeyd ediblər. Həmin gündən sonra istər qaynat xətt, istər WhatsApp dəstək xidmətlərinə müraciət etsəm də, dəqiq məlumat verə bilməyəcəklərini bildirirlər. Məsələ pulda deyil, məhsul yenidoğulacaq körpəm üçün xəstəxana çıxışı geyimi olmasındadır, bu məsuliyyətsizliyin bir cavabı var? Ofis ünvanlarını düzəməlli şəkildə paylaşmırlar, ofisə yaxınlaşmaq üçün belə 3 iş günü ərzində əlaqə saxlanılacağı qeyd olunan link göndərirlər. Qeyd edim ki, sorğularının icra müddətini özləri də bilmir, buna baxmayaraq arxayn edirlər ki, növbəti gün əlaqə saxlasanız məlumat bildirəcəyik. Hər dəfəsində vəsait israfı. Bütün səs qeydləri, yazışmalar mövcuddur. Məhsulumu ya verin, ya da vəsaitimi qaytarın. Əks halda, digər sosial şəbəkələrdə də məsələni qaldıracam.

Полезно (0) like-transparent.svg

Ответы

Umico Market

2 Июн 25, 16:27

Hər vaxtınız xeyir olsun! Göyçək xanım, Bu cür hal ilə qarşılaşdığınız üçün təəssüf edirik . Məsələ ilə bağlı araşdırma aparılmış və sizinlə əlaqə saxlanılaraq ətraflı məlumat təqdim olunmuşdur. Vəsait 14 iş günü ərzində geri qaytarılacaqdır. Bir daha anlayışınız və səbriniz üçün təşəkkür edirik. Qeyd edək ki, hər hansı məhsul haqqında əlavə məlumat əldə etmək istədiyiniz zaman 915 qısa nömrəsi ilə əlaqə saxlaya və ya WhatsApp nömrəmizə (+994 50 700 09 15) yazaraq bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Sizə böyük məmnuniyyətlə köməklik göstəriləcəkdir.

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon