bildir

22 Окт 2023, 12:36

Salam. Men 5 deiqe evvel

Salam. Men 5 deiqe evvel operator xanimla elaqe saxlayib problemimi bildirdim/ elaqe nomremi demeden konturum bitdi. 23 sentyabrda gundelik telebat kreditim yenilendi , lakin muqavilem gonderilen linkden hec cur yuklenmedi. odenisi ede bilmirem. sirketde elaqe nomrem var. emaili de operatora soyledim. zehmet olmasa muqavilemi emailime gonderesiniz ki odenisi edim. Bununla yanasi 23 sentyabrda emekdasinizin yanlis anlamasiyla menim adima 1 kart acilib. Bu mene lazim deyil. gelib goturen de deyilem. mumkunse bunu legv edesiniz/ Menim bele bir karta ehtiyacim olmayob olan deyil. Zehmet olmasa emekdasinizin yanlis anlamasina gore menim deyerli vaxtimi ve eseblerimi kormalayasiniz. 1 karti baglamaginizi xahis edirem. Gun erzinde problemlerim aradan qalxarsa memnun olaram

Полезно (0) like-transparent.svg

Ответы

Kapital Bank

22 Окт 23, 13:30

Salam, Hörmətli Sahla Qafarova. Məlumatları qeyd etdiyiniz üçün təşəkkür edirik. Müraciətinizlə bağlı Sizə yardımçı olmaq istərdik, zəhmət olmasa, Sizə tam xidmət göstərə bilməyimiz üçün Birbank mobil tətbiqində “Bankla əlaqə” > “Çat” bölməsindən bizə yazmağınızı xahiş edirik. Birbankınız yoxdursa, onu bu linkdən yükləyərək http://www.kbl… qeydiyyatdan keçib bizə yaza bilərsiniz. Şəxsi debet kartın ləğv olunması ilə bağlı "Çat" xidmətində əməkdaşa müraciət edə bilərsiniz, Birbank taksit kartınıza xitam vermək üçün borcunuz 0-a bərabər olmalıdır, yəni ki, borcunuz olmamalıdır, təsdiqlənməmiş borcla birlikdə nəzərdə tutulur. Onlayn formada sifariş olunan Birbank taksit kartını istənilən Kapital Bank filialına şəxsiyyət vəsiqəniz ilə yaxınlaşaraq xitam verə bilərsiniz. Kredit limitindən istifadə müddəti bitdikdən 10 gün sonra qalıq borc olmadığı halda kredit müqaviləsinə xitam verilir. Filialların iş saatı və ünvanları ilə bağlı ətraflı məlumatı qeyd olunan keçiddən əldə edə bilərsiniz: https://www.ka… Həmçinin, Birbankda “Daha çox – Filial və bankomatlar” bölməsinə daxil olaraq məlumatları əldə edə bilərsiniz.

close icon