30 Янв 2023, 11:32
Kapital Bank
BirBankın ƏDV bölməsi ilə Eurosel internet provayderinə ödəniş olunmuşdur. Ödəniş tarixi 18.11.2022 ci il. Bir müddət keçəndən sonra məlum olur ki, ödəniş Eurosel-ə çatmır, və bunun ilə bağlı ödənişin bank tərəfindən yoxlanılmasın xahiş edirlər. İlk müraciətim 23.11 tarixində olur və 10 iş günü gözlədikdən sonra 01/12 tarixdə müraciətimə mesaj olaraq müsbət cavab gəlir və ödənişin uğurlu olduğu bildirilir halbuki ödəniş təyinat nöqtəsinə yenədə çatmır. Eurosel öz növbəsində Kapitalbank tərəfindən sorğu açılmasını xahiş edir, və buna cavab olaraq Kapital bank imtina edir və sorğunu Eurosel tərəfindən birinci açılmasını bildirir. 2 şirkət arasında qalan mən öz üzərimə bunu götürüb, işimi asandlaşdırmaq üçün və eyni zamanda bunu mənə KapitalBank tərəfindən operator təklif edir ki biz sizə e-mail şəklində ödənişin uğurlu keçməsi haqqında sənəd təqdim edə bilərik. Buna razılaşaraq yenidən məndən təzə müraciət götürülür və 10 iş günü gözləməyimi xahiş edirlər. Ən maraqlısı bundan sonra başlayır. Yeni müraciətin tarixi 05/12 -dan sonra 10 iş günü keçməyinə baxmayaraq mənə bank tərəfdən heç bir cavab gəlmir. 19/12 tarixindən bu günə kimi dəfələrlə yığıb şikayət bildirsəmdə, mənə standart cavab verilir: “Sizin sorğu aidiyyəti şöbəyə yönləndirilib” “Sizin sorğuya ancaq aidiyyəti şöbə cavab verə bilər” “Sizin müraciətinizi təcili olaraq qeyd edirik” və bu cür cavabları mən çox yaza bilərəm. Yanvarın əvvəli bir şəxs mənim ilə operatorla bağlı olan problemə görə əlaqə saxlayır, ona danışdığım bütün hekayədən sonra mənə bildirirlər ki, həmin internet şirkəti ilə bir neçə dəfə bu probmlər yaşanıb, ondan yenə mən sənədi xahiş etsəm də, mənə “göndərərik” cavabın deyib yenə mənim ilə heç kəs əlaqə saxlamayıb.



1 коммент.
Поделитесь на Facebook
Поделитесь в WhatsApp
654 просмотрено